Valentin napi ajánlat 10 % kedvezmény

Új év, új edzési tippek: érd el céljaid 2022-ben

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Ne felejtsd el, hogy mindenki kezdi valahol

Egy új edzőtermi rutin vagy edzésóra elkezdése néha megfélemlítő érzés lehet. Emlékeztesd magad, hogy mindenki elkezdi valahol, és hogy a legtöbb embernek ugyanaz a célja – a fogyás és az egészség.

Ne félj segítséget kérni

Visszatérve az első ponthoz, ne felejtsd el, hogy egyszer mindenki kezdő volt! Ne félj segítséget kérni, ha segítségre van szükséged a megfelelő gyakorlatokkal vagy a gépekkel kapcsolatban. Ha edzőteremben edzel, az ott dolgozó munkatársak általában jól elmagyarázzák a gépek használatát.

Dolgozz a saját tempódban

A saját tempódban végzett munka gyakran kulcsfontosságú a megfelelő edzési rutin fenntartásához. Néha ez azt jelenti, hogy hetente néhányszor el kell kezdeni egy 30 perces, 1 órás edzést!

Tűzz ki kis célokat

Ha olyan kis célokat tűzöl ki, amelyek könnyedén elérhetőek, az pozitív módja annak, hogy motiváltan tartsd magad! Miután elérted ezeket a célokat, értékeld újra, hogy hol tartasz, és ismét tűz ki kisebb célokat, hogy folyamatosan fejlődhess.

Szerezz egy edzőtársat

Néha könnyebb edzeni, ha van melletted egy barát. Kérdezd meg barátaidat, szeretnének-e veled edzőterembe menni munka után, esetleg a hétvégén. Határozottan könnyebb elkezdeni (és motiváltnak maradni), ha van melletted egy barát, aki bátorít, ,,benned tartja a lelket”.

Kezdd el otthon

Ha még nem állsz készen egy edzőtermi edzésre, rengeteg lehetőség áll rendelkezésre otthoni edzésre! Edzésvideókat könnyedén találhatsz akár a Youtube-on is.

Igyál nagyon sok vizet

Minél aktívabb leszel, annál inkább növelned kell a folyadékbevitelt, ezt nem is kell tovább ragoznunk. Energiát ad és az egyik legfontosabb dolog!

Étkezz tudatosan

Amikor elkezdesz egy edzési tervet, gyakran előfordul, hogy nem figyelsz arra, hogy mivel táplálod a szervezeted. Nagyon fontos azonban, hogy ügyelj arra, hogy betartsd az étrendedet és fontos észben tartani, hogy a szénhidrátok továbbra is a barátaid! Kedvenc egészséges szénhidrátjaink közé tartozik az édesburgonya, a quinoa, a banán, az áfonya és a teljes kiőrlésű gabonák.

Soha senki nem bánta meg az edzést, este amikor lepihensz, fontos hogy már kényelmesen érezd magad, ehhez pedig mindenképpen szerezz be egy leholace hálóinget!