Valentin napi ajánlat 10 % kedvezmény

Karácsony alatt feljött kilók leadása

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Az emberek a karácsony alatt elengedik a diétát, nem figyelnek az esetleges plusz kilókra, amivel nincs is semmi baj 😊 Azonban szeretnénk egy rövid útmutatót hogy azt a felszedett pár kilót hogyan lehet leadni.

1. nap

Reggeli: Gyümölcs(banán, alma, eper, áfonya, stb..) Turmix

Tízórai: alma/narancs/mandarin/kiwi/kisebb banán

Ebéd: bármilyen leves vagy főzelék

Uzsonna: natúr sült vagy főtt hal, rizs (lehet rizi-bizi), tzatziki saláta

Vacsora: tejbegríz (2-3 evőkanál gríz, 1,5 dl tej, 0,5-1 dl víz), egy alma/körte (nyersen vagy főve), fahéj, méz (1 teáskanál, opcionális) VAGY natúr sült vagy főtt hal, rizs (lehet rizi-bizi), tzatziki saláta

2. nap

Reggeli: halsaláta(pástétom)/avokádókrém/padlizsánkrém, egy szelet rozskenyér, zöldség, víz/cukormentes tea

Tízórai: alma/narancs/mandarin/kiwi/kisebb banán

Ebéd: bármilyen leves vagy főzelék

Uzsonna: sült vagy főtt csirkemell, csíkokra vágott sült paprika, rizs, bármilyen befőtt (levét tilos meginni)

Vacsora: bármilyen leves vagy főzelék

Ezt az étrendet ismételve rövid idő alatt érzékelni fogod hogy csökkenni fog a testsúlyod. A kulcs a leves és a főzelék, ugyanis azoktól nem fogsz hízni, így sokat megehetsz belőle. Mindenképpen az ételek minőségére kell figyelj, nem arra, hogy hány kalóriát tartalmaznak.

forrás: napidoktor.hu